Form result

Відкрити меню

Руралістичні засади брендингу сільських територій Південного регіону України. Павлов О. І., Павлова І. О.


Руралістичні засади брендингу сільських територій Південного регіону України. Павлов О. І., Павлова І. О.

У монографії розкрито роль та місце брендингу сільських територій Південного регіону України в системі руралістичних знань, визначено його пізнавальну парадигму, соціально-психологічну сутність, обґрунтовано інтегровану модель та суспільне значення бренду цих природних та соціально-просторових утворень в контексті руралістичного підходу.

Для наукових працівників, викладачів, докторантів, аспірантів, студентів, фахівців з економіки, маркетингу та менеджменту.

Замовити цю та інші книги можна перейшовши за посиланням

402

Коментарі


Коментарів поки немає

Написати коментар


*Всі поля обов'язкові до заповнення

*Ваша електронна адреса не буде викладена у відкритий доступ