Відкрити меню

Інформація для дизайнерів

Тут докладно розписані вимоги до ваших макетів

Файл верстки/графіки

Приймаються файли, створені в програмах

Adobe Illustrator до версії CS 2.0

Adоbe Indesign до версії CS 2.0

Adobe Photoshop до версії CS 2.0

CorelDraw до версії 15.0

Прийом файлів, створених в інших програмах відбувається після узгодження технічних питань.

Примітка:

Вкрай небажано використання ефектів з прозорістю в Adobe Illustrator і CorelDRAW !.

PDF-файл (Композитний)

Для створення такого файлу рекомендуємо використовувати Acrobat Distiller v.4.05.0

Обов'язково передавати композитний файл.

Примітка:

Не можна використовувати растрові файли EPS формату DCS для створення композитного PDF-файлу (крім верстки в Adоbe Indesign).

Струменевий принтер

Роздруківки на кольоровому струменевому принтері не можуть служити в якості зразка кольору оригіналу

Загальні вимоги до файлів верстки

Розмір документа в програмі верстки повинен бути рівним формату обріза готової продукції (для файлів в форматі PDF цей розмір може бути більше на величину вильотів).

Неприпустимо використання файлів з однаковими іменами і лежать в різних папках (іноді це призводить до підміни на один файл).

Кольори

У замовленні має бути вказаний перелік всіх кольорів (кількість і тип), за якими буде проводитися кольороподіл

При використанні кольороподілу по тріадним фарбам (CMYK) обов'язково, щоб кольори всіх елементів зображення в файлі графіки були описані в колірній моделі CMYK. Неприпустимо використання інших моделей (RGB, HSB, ...). У файлі верстки всі кольори елементів повинні мати тип process, а не spot або tint

Всі растрові зображення повинні бути 300 dpi, також виконані тільки в моделі CMYK. !!!

При використанні кольорів Pantone всі об'єкти цього кольору повинні бути описані в шкалі одного типу

Шрифти

У Corel Draw все шрифти переводяться в криві

Всі використовувані в роботі шрифти повинні бути представлені разом з файлом верстки/графіки

При передачі PostScript шрифтів не забувайте обидва шрифтових файлу (.pfm і .pfb на РС; PostScript font).

При створенні векторного EPS-файлу слід використовувати установки, що переводять шрифти в криві

Найкраще використовувати PostScript шрифти, небажано використання неперевірених, кустарно виготовлених або відредагованих шрифтів, а також системних.

Не рекомендується змішувати в одній роботі TrueType і PostScript шрифти.

При роботі на РС переконайтеся, що немає шрифтів PostScript і TrueType з однаковими іменами.

Переконайтеся, що імпортовані в файл верстки/графіки файли EPS не містять шрифти.

Примітка

Якщо програма, в якій робилася верстка, дозволяє перевести шрифти в криві, то краще так і зробити.

Якщо в програмі Adоbe Indesign використовувалися растрові ефекти, шрифти обов'язково переводяться в криві

Пов'язана графіка використовувана в макетах

Всі файли пов'язаної графіки повинні бути представлені разом з основним файлом верстки/графіки навіть в тому випадку, якщо вони в повному обсязі включені в нього

Для пов'язаних файлів растрової графіки допустимо використання тільки трьох форматів: TIFF (300 dpi), Photoshop EPS, Photoshop DCS 2.

Примітка

Використанні формату Photoshop DCS 2.0 тільки якщо ви друкуєте додаткові фарби. Встановіть в опціях наступні значення Preview - TIFF (8 bit/pixel), DCS - Single File with Color Composite (72 pixel/inch), Encoding - Binary/

Попередження

При використанні формату Photoshop EPS опція Encoding обов'язково повинна бути встановлена Binary.

Всі пов'язані файли растрової графіки повинні бути в колірних моделях CMYK, grayscale, або bitmap;

Примітка

При використанні колірної моделі Duotone Ви повинні чітко уявляти, що саме Ви хочете отримати в результаті. Переважно використовувати еквівалент в СМYK.

Для пов'язаних файлів векторної графіки рекомендується формат EPS

Неприпустимо приміщення елементів у верстку через область обміну (clipboard), використання вбудованих (embeded) файлів, створених в інших програмах, приміщення в верстку файлів у форматі PSD. (Крім верстки в Adоbe Indesign).

При необхідності використання у верстці ілюстрацій, створених в спеціалізованих програмах, що не підтримують колірну модель CMYK (діаграми, таблиці), слід перевести їх у векторний (або растровий) формат EPS (TIFF) і відповідну колірну модель. Краще робити діаграми засобами програм векторної графіки і прямий набір тексту таблиці в програмі верстки

При використанні пов'язаних файлів растрової графіки з обтравочним контуром (clipping path в Adobe Photoshop, container в CorelDRAW! Та ін.), Слід стежити за кількістю і розташуванням вузлів в кривій контура і по можливості максимально оптимізувати його форму. При обробці файлу, що містить ілюстрацію з обтравочним контуром складної форми, з великою кількістю вузлів, або з близько розташованими вузлами, виникає велика ймовірність PostScript помилки, для усунення якої, як правило, потрібна значна переробка елементів вихідного файлу, що тягне за собою зрив термінів проходження замовлення

При створенні зображення з великою кількістю складно розташованих ілюстрацій доцільно (якщо це можливо) використовувати одну фонову ілюстрацію великого формату, що зібрана за допомогою Adobe Photoshop, замість однієї або декількох ілюстрацій з контуром, накладених на фон. Це істотно прискорює обробку Вашого файлу на RIPе, і веде до зниження обсягу вихідного файлу, а кінцевий результат виглядає більш привабливим.

Слід уникати багаторазово вкладених EPS (EPS завантажили в файл графіки, з якого зробили інший EPS, який завантажили у верстку, з якої ... і т.д.);

Примітка

Неприпустимо вставляти в верстку файли з Adobe Illustrator з лінкуватися растровими файлами

При використанні файлів пов'язаної графіки, отриманих з інших джерел, слід перед установкою їх в верстку перевірити їх вміст (кольоровість, розміри, якість зображення у векторних і дозвіл у растрових файлів)

Перевіряйте точність розмірів і дозвіл растрових ілюстрацій перед завантаженням.

Краща завантаження в верстку файлу з точними розмірами в масштабі 100%. Небажано його масштабування, кадрировка і поворот засобами програми верстки

Примітка

Всі операції по масштабування растрових файлів необхідно проводити в Adobe Photoshop, в програмах верстки допустимо зміна масштабу в межах 15% (від 85 до 115%).

При верстці оригінал-макетів повнокольорової продукції необхідно враховувати наступне

відносно невеликі об'єкти чорного кольору (текст кеглем до 20 пт, лінії і т.д.) завжди повинні друкуватися поверх іншого зображення; (100% Black - Overprint)

великі об'єкти чорного кольору (тексти великих кеглів, великі плашки) необхідно розфарбовувати так званим «складовим чорним» (C:50-M:50-Y:50-B:100). В іншому випадку ми отримаємо плашку або «лису», тобто сіру, або прозору, т.е з-під неї буде проглядатися фон.

Якщо зображення у вашому макеті друкується «під обріз», необхідно вивести його за край друкованого поля на 3 мм. Якщо цього не зробити, навіть незначний зсув ножа при різанні приведе до виникнення білої смужки по краю листа. Якщо в макеті не передбачити виведення зображення за край, це доведеться зробити нам, при цьому

виникнуть спотворення, пов'язані з непропорційним позиціюванням;

можуть «зарізатися» важливі елементи зображення.

Особливості CorelDRAW

Поширена негативне ставлення персоналу ряду репроцентров до програми CorelDRAW! засноване на тому, що ця програма має великий набір спеціальних ефектів, які, при використанні їх недосвідченими користувачами в певних поєднаннях і режимах, можуть викликати труднощі при подальшій обробці PostScript-інтерпретатором. Крім того, не всі інструменти і утиліти пакета CorelDRAW є оптимальними з точки зору додрукарської підготовки. Нижче наводяться особливості, які слід враховувати при підготовці роботи в CorelDRAW!

При фарбуванні об'єктів правильно вибирайте колірну модель. Обов'язково повинні використовуватися CMYK і PANTONE Spot Colors. Не можна використовувати інші моделі (CMYK255, RGB, HSL, Grayscale, PANTONE Process, TOYO, FOCOLTONE і ін.) - це може привести до вельми несподіваних результатів. Для фарбування чорно-білих об'єктів рекомендується використовувати відтінки триадной чорної фарби (модель CMYK), а не модель Grayscale

Ефекти типу лінзи, напівпрозорої тіні і т.п. застосовані до імпортованих об'єктів растрової графіки, краще виконувати в Photoshop'е або ж растеризувати їх прямо в CorelDRAW! Разом з об'єктом, над яким вони розташовані (це так само відноситься до таких ефектів, що використовується в Adobe Illustrator).

Необхідно редагувати форму складних кривих, отриманих після трасування растрових зображень для зниження кількості вузлів в них

При відкритті і збереженні файлів слід звертати увагу на повідомлення про зміст пов'язаної з даним файлом палітри стилів; неправильні відповіді на пропоновані запити можуть привести до перезапису в файл всіх стилів, встановлених на даному комп'ютері, далі - до перезапису всіх стилів файлу в інший комп'ютер, і т.д. Це істотно збільшує обсяг файлу і уповільнює роботу з ним. Рекомендується переглядати вміст своєї палітри стилів Styles (Ctrl+F5) і при наявності там великої кількості зайвих стилів - видаляти їх. Оптимальним способом є видалення палітри стилів, використовуваної за замовчуванням (приблизне місцезнаходження - C:\Corel\Draw\Template\coreldrw.cdt) і повторний запуск програми. При цьому автоматично створюється нова палітра з мінімальним набором стилів. Після відкриття файлу через меню Styles необхідно завантажити цей мінімальний набір (load styles) і зберегти файл.

Багатосторінкові роботи

Як правило, прийом замовлення на висновок багатосторінкових робіт проводиться після погодження всіх параметрів. До елементів, обов'язковим для звичайних робіт, тут додаються

Загальний макет видання

Симетрична верстка (для файлів понад 8 сторінок - обов'язкова)

Правильно зібраний Collect: всі шрифти, зображення

Відсутність у верстці системних шрифтів

Обкладинка під термобиндер верстається окремим файлом з урахуванням корінця під термобиндер

Елементи в верстці під термобиндер повинні знаходитися не ближче 7 мм від внутрішнього корінця

Чорно-біла роздруківка верстки, правильно зібрана і скріплена.

Вимоги до елементів постпечаті в файлі (штампи: ножі, биговки, перфорації; вибірковий УФ-лак, тиснення, конгрев)

Всі штампи (ножі, биговки, перфорації) подаються в програмах векторної графіки з атрибутом обведення без заливки (no Fill, only Stroke), товщина обведення - 2 pt.

Об'єкти під конгрев і лак задаються в один розмір, з тріадними об'ктов, що будуть знаходитися під ними.

Правильність підготовки растрового файлу (в основному для об'єктів під лак. Рідше - тиснення, конгрев - тільки великі об'єкти, без тонких, дрібних елементів)

Елементи постпечаті НІКОЛИ не масштабуються в програмах верстки.

У роботах під пружину інформаційно важливі елементи не повинні розташовуватися ближче 10 мм від краю проходження пружини.

Дотримання цих правил веде до підвищення якості готової продукції, прискоренню термінів виконання замовлення